اکتبر 25, 2021

[오래 전 ‘이날’] هزینه اتوبوس ، که 1 در سال 1948 80 کسب شده است ، در سال 2021 چقدر است؟

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’] هزینه اتوبوس ، که 1 در سال 1948 80 کسب شده است ، در سال 2021 چقدر است؟

تغییر دادن2021-02-20 00:53مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-02-21 00:00

این بخشی است که گزارشات کیونگ یانگ شینمون را در هر 10 سال از 1961 تا 2011 در همان روز مشاهده می کنید. روزانه به روز کنید.

در 20 فوریه 1991 ، 30 سال پیش ، کیونگ یانگ شینمون مقاله ای تحت عنوان “هزینه های راهنمایی و رانندگی از امروز افزایش یافت: 170 اتوبوس معمولی و 470 صندلی”. مقاله این بود که هزینه های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های شهری ، اتوبوس های صندلی ، تاکسی ها ، اتوبوس های بین شهری / بزرگراهی و کشتی های مسافربری به یک باره افزایش می یابد. در این زمان مقاله را در زیر منتقل می کنم.

اتوبوس شهری سئول در سال 1954. عکس مواد در روزنامه کیونگ یانگ.

اتوبوس شهری سئول در سال 1954. عکس روزنامه کیونگ یانگ.

تعرفه های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها ، تاکسی ها و کشتی های مسافربری ساحلی از بیستم به یکباره افزایش یافته است. در مورد اتوبوس های شهری ، قیمت معمولی 140 اتوبوس 170 برد ، و قیمت اتوبوس 400 تایی 470 برد است. دانش آموزان از 70 تا 80 برنده شدند.

همراه با افزایش تعرفه ، رمز سفید قبلی با علامت زرد جایگزین می شود و از نشانه ها و بلیط های کوپن موجود می توان تا 31 مارس استفاده کرد ، اما هزینه افزایش یافته باید به صورت نقدی بیشتر پرداخت شود.

برای تاکسی های کوچک ، نرخ اولیه از 700 بوی بد به 750 بوی بد افزایش یافت و هزینه رانندگی از 50 وون برای 353 متر 50 وون برای 300 متر و 50 وون برای 85 ثانیه بود.

برای تاکسی های متوسط ​​، کرایه اصلی 800 وون باقی مانده است ، اما کرایه رانندگی از 100 وون به 483 متر به 100 وون به 424 متر رسیده است و کرایه ساعتی از 100 وون در 116 ثانیه به 100 ون در 102 رسیده است. ثانیه

علاوه بر این ، بلیط اتوبوس های بین شهری 23٪ ، اتوبوس های سریع 21٪ و بلیط های مسافرتی نیز به طور متوسط ​​5-5٪ افزایش یافته است.

در همین حال ، صنایع اتوبوسرانی و تاکسی اعلام کرده اند که جایگزینی اتومبیل های قدیمی را به عنوان طرحی برای بهبود خدمات با توجه به افزایش تعرفه ها ، افزایش فروش بلیط اتوبوس و افزایش بررسی شرایط پاک سازی خودرو تشویق می کنند.

ایستگاه اتوبوس شهری در سئول در سال 1962. عکس روزنامه Kyunghyang.

ایستگاه اتوبوس شهری در سئول در سال 1962. عکس روزنامه Kyunghyang.

سی سال پیش یا حتی اکنون ، افزایش قیمت حمل و نقل عمومی به طور حتم خبر ناخواسته ای برای مردم عادی است. اخیراً ، وقتی اخباری مبنی بر اصرار شهر سئول در بالا بردن قیمت حمل و نقل عمومی واکنش نشان داد و گفت: “به دلیل کرونا 19 هنوز هم مشکل است ، اما آیا اتوبوس ها و مترو را بلند می کند؟” در حال حاضر ، کرایه اصلی برای مترو در سئول هنگام پرداخت با کارت حمل و نقل ، 1250 بوی بد ، 1200 درآمد برای اتوبوس های شهری و 900 درآمد برای اتوبوس های شهری است. این بلیط های حمل و نقل عمومی در ژوئن 2015 ، شش سال پیش افزایش یافته است. پیش از این ، شهر سئول کرایه اتوبوس و مترو خود را از 800 وون در سال 2007 به 900 وون و 1050 وون در سال 2012 افزایش داد.

بنابراین چگونه هزینه حمل و نقل عمومی در سئول تغییر کرده است؟ اولین مقاله در کیونگ یانگ شینمون که مربوط به افزایش قیمت اتوبوس های شهری بود ، 73 سال پیش در 13 فوریه 1948 منتشر شد. در آن زمان ، این مقاله حاوی این بود كه “با توجه به افزایش كرایه ها مانند برق و قطار ، قیمت بلیط اتوبوس تقریباً دو برابر شده است و از 1 كیلوگرم به 80 وون رسیده است كه به 3 وون افزایش یافته است و تصمیم گرفته شده است که از 15 سالگی شروع شود. در آن زمان ، نرخ رشد قیمت اتوبوس ها به 66.7 درصد رسید. تعرفه اتوبوس های شهری که در حال حاضر 1200 وون است ، 666.7 برابر بیشتر از 1 وون 80 در سال 1948 است.

علاوه بر این ، 60 سال پیش ، در 20 فوریه 1961 ، کیونگ یانگ شینمون مقاله ای منتشر کرد مبنی بر اینکه قیمت اتوبوس های شهری به 50 hwan برای یک و 70 hwan برای 2 افزایش یافته است. در آن زمان واحد پول برنده نمی شد بلکه ارز بود و از آنجا که در گذشته در مترو مناطق 1 و 2 وجود داشت ، بخش اتوبوس شهری به چند قسمت تقسیم می شد و برای هر بخش هزینه دریافت می شد. استفاده از واحد برنده فعلی در سال 1962 ، زمانی که ارز اصلاح شد ، آغاز شد. در آن زمان ، اصلاحات ارزی در مورد کاهش ارزش 10 سکه به 1 وون بود.

سپس ، در اکتبر 1967 ، شهر سئول قیمت اتوبوس را بیش از 60 درصد افزایش داد. در آن زمان ، این مقاله می گوید: “در روز 10 ، سئول اعلام کرد که یک سیستم بخش برای اتوبوس های شهری را در اواسط ماه نوامبر پیاده سازی می کند. در صورت معرفی سیستم مقاطع ، قیمت اتوبوس های معمولی تا 62.5٪ و 60 · 6٪ برای صندلی ها و اتوبوس های تندرو خواهد بود. همه بلند می شوند. “در آن زمان ، افزایش قیمت حمل و نقل عمومی با افزایش قیمت سیگار و هزینه های اقامت همراه بود. در آن زمان ، طبق خدمات حمل و نقل متروپولیتن سئول ، این تغییر به 5 سود بیشتر برای اتوبوس های معمولی و 10 مورد دیگر برای اتوبوس های معمولی پرداخت می شود. سریع و اتوبوس های صندلی.

این افزایش در دهه 1970 حدود 25٪ کمتر از سال 1967 بود. در فوریه 1974 ، دولت در واکنش به افزایش قیمت نفت ، تعرفه های راه آهن ، هواپیمایی ، حمل و نقل ، اتوبوس و تاکسی و همچنین قیمت برق را افزایش داد. طبق مقاله ای در آن زمان در کیونگ یانگ شینمون ، تعداد اتوبوس های ایستاده در شهر 25 درصد از 20 وون به 25 وون و 50 درصد از 10 وون به 15 وون برای دانشجویان افزایش یافت. اتوبوس های شهری برای صندلی ها از 30 وون به 35 وون (25 وون برای دانشجویان) ، نرخ های اولیه تاکسی (2 کیلومتر) از 90 وون به 160 وون 77 · 8٪ و کرایه رانندگی (500 متر) از 20 از 30 افزایش یافته است. کسب شده 50٪ افزایش یافته است.

دولت همچنین در اکتبر 1977 و ژوئن 1978 قیمت اتوبوس را افزایش داد. در سال 1978 ، این افزایش 25٪ برای عموم و 16.7٪ برای دانشجویان بود. در آن زمان ، قیمت بلیط اتوبوس های شهری از 40 وون برای 50 بزرگسال و 50 وون برای دانشجویان افزایش یافت. همانند تخفیف بلیط اتوبوس و مترو با کارت حمل و نقل فعلی ، اگر از تابلوی اتوبوس استفاده نمی کنید ، باید 10 هزینه اضافی بدست آمده را پرداخت کنید. در آن زمان ، دولت تعرفه های مترو و تاکسی را 17-30 درصد افزایش داد.

از آن زمان ، دولت و دولت پایتخت سئول به افزایش تعرفه های حمل و نقل عمومی ادامه داده اند ، اما میزان افزایش معمولاً حدود 20٪ است و مانند سالهای 1948 و 1967 ، بیش از 60٪ به ندرت به یکباره افزایش می یابد. از نظر افزایش نرخ حمل و نقل عمومی در سال جاری ، شهر سئول برای حل کسری شرکت های اتوبوسرانی و شرکت حمل و نقل سئول اجتناب ناپذیر شناخته شده است. با این حال ، در یک شرایط دشوار اقتصادی ، نباید افزایش یک جانبه درصدی را که بار شهروندان را تحمیل می کند ، وجود داشته باشد. بنابراین ادعا می شود كه شركتها و مقامات محلی باید اقدامات پاسخگویی خود را آماده كنند و دامنه حمایت دولت مركزی قبل از افزایش نرخ بهره باید گسترش یابد.

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyang را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *