اکتبر 25, 2021

[오래 전 ‘이날’] رونق دهه 90 … افزایش فروش کالاهای مصرفی

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’] “آه ، رونق دهه 90 … افزایش فروش کالاهای مصرفی

تغییر دادن2021-04-30 07:55مروری بر زمان معرفی

ورود2021-04-30 00:00

این بخشی است که گزارش های Kyunghyang Shinmun در همان روز از سال 1961 تا 2011 هر 10 سال مورد بررسی قرار می گیرد. روزانه به روز کنید.

30 ■ از 30 آوریل 1991 هر ساله افزایش … افزایش فروش کالاهای مصرفی با دوام

صفحه تبلیغات تلویزیونی کوکاکولا در ژاپن در دهه 80 را ضبط می کند ، نمادی از دوران حباب

صفحه تبلیغات تلویزیونی کوکا کولا در دهه 1980 در ژاپن را ضبط می کند که نماد دوران حباب است

در دهه 1980 ، تبلیغات کوکاکولای ژاپنی برای مدتی در بین نسل MZ (نسلی که در اوایل دهه 1980 تا اوایل دهه 2000 متولد شد) محبوبیت پیدا کرد. چرا نسل MZ از تبلیغات تبلیغاتی نوشیدنی هایی که قبل یا حتی قبل از تولد آنها از تلویزیون پخش می شد بسیار هیجان زده است؟ به نظر می رسد ظاهر شخصیت های تبلیغاتی – یک کارگر اداری هنگام صرف ناهار با همکارانش که به راحتی لبخند می زد ، بچه هایی که دست مادرشان را به مهد کودک می رفتند و دانش آموزان با لباس مدرسه با دوستانشان لبخند می زدند – به نظر می رسد ویدیویی با دو حرف خوشحالی ساخته است چون صحنه بودند.

البته کره که در حال تسریع در توسعه خود بود ، یک دوره رونق داشت. از اواسط دهه 1980 قبل از المپیک 1988 تا بحران مالی صندوق بین المللی پول در 1997 ، معمولاً از آن به عنوان “اوج دوره” یاد می شد. Generation MZ همچنین علاقه مند به فیلم ها و تبلیغات تجاری این دوران است. در زمانی که یافتن شغل و حتی درآمدزایی دشوار است ، هنگام تماشای فیلم از جوانان مرفه آخرین نسل والدین ، ​​تهیه خانه دشوار است ، آنها از این آژانس خوشحال هستند. از برخی جهات ، برخی از تحلیلگران می گویند که مد یکپارچهسازی با سیستمعامل به دلیل توهم غنای گذشته در جهت آماده سازی واقعیت خشن در حال تغییر است.

[오래 전 '이날']

مقاله امروز نگاهی است به این رونق اقتصادی در اواسط دهه 80 و اواسط دهه 90. در تاریخ 30 آوریل 1991 ، کیونگ یانگ شینمون مقاله ای تحت عنوان “فروش ناگهانی کالاهای مصرفی با دوام مانند ماشین ، تهویه مطبوع و پیانوس” منتشر کرد. با این توضیح که سالانه (افزایش فروش کالاهای مصرفی با دوام) از سال 86 هر ساله 30 درصد افزایش یافته است.

طبق این مقاله ، تقاضا برای کالاهای مصرفی بادوام مانند اتومبیل های سواری ، تهویه مطبوع ، پیانو و … که از اواسط دهه 1980 در مکانی برجسته ظاهر می شوند ، و روند رو به رشد غذا خوردن در بیرون همچنان ادامه دارد. بر اساس مطالعه شورای برنامه ریزی اقتصادی ، تعداد فروش خودرو در سال 1990 3.5 برابر بیشتر از سال 1986 افزایش یافته است ، با فروش خودرو 31.6 درصد در 1987 ، 35 ، 8 درصد در 1987 و 44.1 درصد در 1988 افزایش یافته است. کولرهای گازی داخلی نیز در سال 1987 نسبت به سال قبل 61.7٪ افزایش سریع نشان دادند و تعداد فروش تنها در سال 1990 به 2.9 برابر بیشتر از سال 1986 افزایش یافت. گفته می شود که فروش پیانو در سال 34.4 رشد داشته است. 1988 و 33 درصد در 89.

به طور خاص ، هزینه غذا خوردن در خارج از خانه از افزایش خرید کالاهای مصرفی با دوام بیشتر بوده و گفته می شود که هزینه صرف غذا در بیرون از منزل تنها در سال 1990 ، 3.9 برابر نسبت به سال 1986 افزایش یافته است.

کالاهای مصرفی با دوام و هزینه های مصرف ، که طبق مقاله افزایش یافته است ، عناصری هستند که مصرف را در طی “بهبود اقتصادی” معمول افزایش می دهند. این بدان معناست که با افزایش توان مصرفی طبقه متوسط ​​، آنها توانایی تأسیس خانواده و سرمایه گذاری در کالاهای به اصطلاح “لوکس خانگی” مانند اتومبیل ، کولر و پیانو را دارند. من نه تنها هر روز در خانه تنقلات می خورم ، بلکه ماهانه چندین بار بیرون از خانه در رستوران های خوب کره ای و غربی غذا می خورم.

از طرف دیگر ، مقاله در همان روز همچنین حاوی مقاله ای با عنوان “افزایش ناگهانی لغو پس انداز با درآمد بالا” است. گزارش شده است که بیشتر و بیشتر مردم پس اندازهای طولانی مدت برای کارگران با بهره بالا را لغو می کنند زیرا بانک ها ، اوراق بهادار و شرکت های سرمایه گذاری اعتماد برای افزایش پس انداز برای افزایش پس انداز رقابت می کنند. طبق گفته وزارت دارایی ، تعداد اشتراک های جدید برای 20 روز در ماه آوریل فقط 17929 حساب است ، در حالی که تعداد حساب های لغو شده 24793 حساب است و تعداد بیشتری حساب لغو شده وجود دارد. در مقایسه با دهه 1970 و 1980 ، نرخ بهره بازار به شدت کاهش یافته است ، اما از آنجا که نرخ بهره کلی هنوز در حدود 10٪ بود ، ممکن است فسخ قرارداد بر اساس استانداردهای فعلی قابل درک نباشد. اما در آن زمان ، حتی پس اندازهای با بهره بالا نیز سرمایه بسیار جذاب تری نسبت به آن بود ، بنابراین گفته شد که هر بانکی کار سختی را برای وام انجام می دهد. این مقاله ای است که باعث می شود از بسیاری جهات احساس متفاوت شوید.

این عطر است به فیس بوک بروید صفحه فیس بوک “سلام” را باز کردم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *