اکتبر 17, 2021

[오래 전 ‘이날’] با وجود 20 سال سرکوب شدید کمربند ایمنی در 3 آوریل ، از هر 7 نفر 1 نفر هنوز …

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’] بیست سال از سیگار کشیدن شدید کمربند ایمنی در 3 آوریل می گذرد ، اما هنوز از هر 7 نفر 1 نفر …

تغییر دادن2021-04-03 00:10مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-04-03 00:00

این بخشی است که گزارشات کیونگ یانگ شینمون را در هر 10 سال از 1961 تا 2011 در همان روز مشاهده می کنید. روزانه به روز کنید.

3 آوریل 2001 “بیش از 90٪ کمربند … 2500 نفری که در روز اول سرکوب گرفتار شدند 30000 برچسب برنده صادر کردند”

در تاریخ 2 آوریل 2001 ، هنگامی که سرکوب شدید علیه کسانی که کمربند بستند آغاز شد ، افسران پلیس متعلق به اداره پلیس Yeongdeungpo در سئول در مورد کمربند بستن یا عدم استفاده از آنها در مقابل دفتر Yeongdeungpo-gu بررسی کردند.  عکس مطالب روزنامه کیونگ یانگ.

در تاریخ 2 آوریل 2001 ، هنگامی که سرکوب شدید علیه افرادی که کمربند ایمنی به سر ندارند آغاز شد ، افسران پلیس متعلق به اداره پلیس Yeongdeungpo در سئول به استفاده از کمربند ایمنی در مقابل دفتر Yeongdeungpo-gu فکر کردند. عکس مطالب روزنامه کیونگ یانگ.

در 3 آوریل 2001 ، 20 سال پیش ، در 3 آوریل 2001 ، کیونگ یانگ شینمون مقاله ای تحت عنوان “بیش از 90 درصد بستن کمربند ایمنی ، 2500 نفری که در روز اول سرکوب گرفتار شدند 30 هزار برچسب برنده را صادر کردند” منتشر کرد. این مقاله درباره نتایج سرکوب در روز اول سرکوب شدید عدم استفاده از کمربند ایمنی اتومبیل بود. در این زمان مقاله را در زیر منتقل می کنم.

در تاریخ 2 آوریل 2001 ، هنگامی که سرکوب شدید علیه افرادی که کمربند ایمنی به سر ندارند آغاز شد ، یک افسر پلیس با صدور برچسب ، رانندگانی را که از کمربند ایمنی استفاده نکردند در مقابل ساختمان دولت مرکزی در Sejongro ، سئول مجازات کرد.  عکس روزنامه کیونگ یانگ.

در تاریخ 2 آوریل 2001 ، هنگامی که سرکوب شدید علیه افرادی که کمربند ایمنی نمی پوشند آغاز شد ، یک افسر پلیس با صدور برچسب ، رانندگان فاقد کمربند ایمنی را در مقابل ساختمان دولت مرکزی در Sejongro ، سئول مجازات کرد. عکس مطالب روزنامه کیونگ یانگ.

در روز دوم ، روز اول سرکوب شدید عدم استفاده از کمربند ایمنی اتومبیل ، مشخص شد که بیشتر رانندگان کمربند ایمنی بسته اند.

در آن روز ، پلیس عمدتاً خدمات دولتی را سرکوب کرد. آژانس پلیس ملی گفت: “سرکوب ها علیه کارمندان دولت در مقابل 660 خدمات دولتی در سراسر کشور و 2558 نفر ، از جمله 2553 کارمند دولت و 5 افسر پلیس کشف شد.”

در سئول ، 1064 وسیله نقلیه در 71 مکان مقابل دفاتر مهم دولت مانند ساختمان دولت مرکزی ، تالار شهر و دادگاه ها شکسته شد ، اما فقط 105 دستگاه پیدا شد. برچسب هایی با جریمه 30،000 وون صادر شد.

با این حال ، این روز “روز حمل و نقل عمومی برای کارمندان دولت” بود ، بنابراین تعداد کمی از کارمندان دولت بودند که از ماشین پیاده می شدند. پارک یونگ-هونگ ، رئیس ستاد جنبش فرهنگ حمل و نقل ، تأکید کرد ، “هنگامی که کمربند برای اولین بار تجویز شد ، میزان سایش از 90٪ فراتر رفت و سپس به تدریج به 30٪ کاهش یافت.

[오래 전 ‘이날’]    با وجود 20 سال سرکوب شدید کمربند ایمنی در 3 آوریل ، از هر 7 نفر 1 نفر هنوز ...

طبق مقاله آن زمان ، در اولین روز از سرکوب شدید ، سرکوب عمدتا علیه کارمندان دولت در مقابل خدمات دولتی بود و مشخص شد که درجه سایش کمربند ایمنی از 90٪ فراتر رفته است. مشاهده می شود که درجه سایش کاملاً بالا بود ، حتی با توجه به این واقعیت که قبلاً شناخته شده بود که به شدت ترک خورده است.

بنابراین در طول 20 سال میزان سایش کمربند ایمنی فعلی چگونه تغییر کرده است؟ طبق نتایج شاخص فرهنگ ترافیک برای سال 2020 ، که توسط اداره ایمنی حمل و نقل کره در تاریخ 10 ماه گذشته منتشر شد ، درصد استفاده از کمربند ایمنی جلو در جاده های مشترک 86.2٪ بود. اگرچه این امر رایج شده است که فوتی ها در تصادفات جاده ای به طور قابل توجهی بین بستن و نداشتن کمربند ایمنی متفاوت هستند ، از هر 10 نفر یک نفر همچنان بدون کمربند رانندگی می کند.

در کمربندهای ایمنی عقب که لازم است از سال 2018 استفاده شوند ، میزان سایش حتی کمتر است. در نتیجه مطالعه انجام شده توسط اداره ایمنی حمل و نقل کره ، میزان بستن کمربند ایمنی در صندلی های عقب در جاده های مشترک فقط 37.2٪ است. میزان نشستن به طور کلی 84.8٪ است و هنوز هم نیاز به افزایش آگاهی از استفاده از کمربند ایمنی وجود دارد. در کشورهایی که فرهنگ ایمنی ترافیکی تثبیت شده ای مانند آلمان ، سوئد و نیوزیلند دارند ، بیش از 95 درصد از کمربند ایمنی استفاده می شود.

روز دوم ، هنگامی که سرکوب شدید علیه افرادی که کمربند نمی پوشند آغاز شد ، افسران پلیس متعلق به اداره پلیس Yeongdeungpo در سئول به بررسی کمربند زدن در مقابل دفتر Yeongdeungpo-gu فکر کردند.  عکس روزنامه کیونگ یانگ.

روز دوم ، هنگامی که سرکوب شدید علیه افرادی که کمربند نمی پوشند آغاز شد ، افسران پلیس متعلق به اداره پلیس Yeongdeungpo در سئول بررسی کردند که آیا باید جلوی دفتر Yeongdeungpo-gu کمربند ببندند. عکس مطالب روزنامه کیونگ یانگ.

طبق آژانس پلیس ملی ، خطر مرگ مسافران صندلی جلو و نداشتن کمربند ایمنی تا پنج برابر افزایش یافته است. علاوه بر این ، تخمین زده می شود که اگر سرنشین صندلی عقب از کمربند ایمنی استفاده کند ، خطر مرگ 15-32 درصد کاهش می یابد.

علاوه بر این ، طبق تجزیه و تحلیل سازمان ایمنی حمل و نقل کره در مورد تصادفات جاده ای بدون کمربند ایمنی در سال های 2014-2018 ، 1284 نفر در تصادفات جاده ای که در طول دوره به دلیل کمربند ایمنی نخورده رخ داده ، جان خود را از دست داده اند. این مربوط به 39.6 درصد از 3،239 مرگ در کمربندها است. این موارد می تواند شامل تعدادی از حوادث باشد که در صورت استفاده از کمربند ایمنی می تواند منجر به آسیب دیدگی شود. حتی اگر کمی آزار دهنده باشد ، به همین دلیل باید کمربند ایمنی خود را ببندید تا هم سرنشینان جلو و هم عقب را فراموش نکنید.

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyangi را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *