اکتبر 25, 2021

[오래 전 ‘이날’] آوریل 20 “حقوق آموزشی برای افراد معلول”

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’] آوریل 20 “حقوق آموزشی برای افراد معلول”

تغییر دادن2021-04-20 00:04مروری بر زمان معرفی

ورود2021-04-20 00:00

[기타뉴스][오래 전 ‘이날’] آوریل 20 “حقوق آموزشی برای افراد معلول”

این بخشی است که گزارشات مربوط به Kyunghyang Shinmun در همان روز از سال 1961 تا 2011 هر 10 سال بررسی می شود. روزانه به روز کنید.

20 20 آوریل 2011 از هر 2 دانش آموز در دبستان یا کمتر از آنها … “حق آموزش برای افراد معلول”

ده سال پیش ، در 20 آوریل 2011 ، کیونگ یانگ شینمون گزارش داد “از هر 2 دانش آموز دبستان 1 نفر … مقاله ای تحت عنوان” حق آموزش برای افراد معلول وجود دارد. این مقاله بررسی وضعیت حقوق بشر برای افراد دارای معلولیت در تاریخ 20 آوریل ، سی و یکمین روز از افراد دارای معلولیت بود. بخشی از محتوای مقاله در این زمان به زیر منتقل می شود.

در تاریخ 18 آوریل 2011 ، یک کلاس تاریخ کره در Nodeulyahak Buulsurev (برنامه درسی متوسطه) در Dongsung-dong ، سئول برگزار شد.  عکس روزنامه کیونگ یانگ

در تاریخ 18 آوریل 2011 ، یک درس تاریخ کره در کلاس Nodeulyahak Bulsurev (دوره آموزش متوسطه) در Dongsung-dong ، سئول برگزار شد. عکس روزنامه کیونگ یانگ

بیستم سی و یکمین روز افراد دارای معلولیت است. طبق گزارش وزارت بهداشت و رفاه ، در پایان سال گذشته ، تعداد افراد معلول ثبت شده در کره 2 میلیون و 157 هزار نفر بود که بیش از دو برابر 10 سال پیش بود. این به این دلیل است که آگاهی از حقوق بشر در افراد معلول افزایش یافته و نوع معلولیت شناخته شده توسط دولت از 5 نوع ، از جمله اختلالات بینایی و شنوایی در گذشته ، به 15 نوع از جمله ضایعات مغزی ، کلیه ، قلب و کبد ، راه هوایی و اختلالات صرعی.

با این حال صحبت از حقوق بشر و رفاه حال افراد معلول ناخوشایند است. 4/87 درصد افراد معلول به اعضای خانواده خود به عنوان همسر و پدر و مادر اعتماد می کنند. میزان اشتغال معلولان 7/37 درصد است که به طور قابل توجهی پایین تر از متوسط ​​کشور (4/58 درصد) است و متوسط ​​درآمد ماهانه یک میلیون و 189 هزار نفر کسب شده است که تنها 54 درصد از درآمد خانوارهای کشور (3/37 میلیون درآمد) است. حق واقعی آموزش و تحرک افراد معلول تضمین نشده است.

(همگام سازی)

طبق نظرسنجی وزارت بهداشت ، درمان و رفاه اجتماعی در سال 2008 در مورد وضعیت افراد دارای معلولیت ، 6/49 درصد از افراد دارای معلولیت دوره ابتدایی یا کمتر را گذرانده اند. با توجه به اینکه بیش از 90٪ افراد دارای معلولیت در بین جوانان و افراد مسن از دبیرستان یا بالاتر فارغ التحصیل شده اند ، می توان جدی بودن فاصله تحصیلی بین معلولان و افراد معلول را حدس زد.

یانگ لی (45 ساله ، جیانگ دونگ ، سئول) از نودولیاهاک حتی نمی دانست که او 40 ساله خواهد بود. با این حال ، به لطف تحصیل در مدرسه شبانه از 6 تا 7 سال ، اکنون می توانم بخوانم و بنویسم. سانگ یئون بانگ (40 ساله ، دونگ سونگ دونگ ، سئول) ، که در یک حالت عدم ، از یک مرکز معلولین در گیونگی-دو فرار کرد ، در نودولیاهاک با همدم خود دیدار کرد. مادر جیهو که پنج سال پیش در یک تصادف اتومبیل مغزش آسیب دید ، بی نهایت ممنون بود که پسرش که تاکنون در خانه بود ، دوباره درس می خواند.

مدرسه شبانه چیزی فراتر از مکانی برای تحصیل افراد معلول است که در م institutionsسسات اجتماعی یا خانه گیر کرده اند. به این دلیل که کانال ارزشمندی برای پرورش رویاهای آینده و ارتباط با جامعه است.

(کوتاه)

جویندگانی که بعد از ظهر 24 مه 2017 از نمایشگاه اشتغال معلولین در دبیرستان مدنی در داگو بازدید کردند ، منتظر دستور مصاحبه هستند.  اخبار yunhap

جویندگان کار که بعد از ظهر 24 مه 2017 از نمایشگاه اشتغال معلولین در دبیرستان مدنی Daegu بازدید می کنند ، منتظر دستور مصاحبه هستند. اخبار yunhap

در آن زمان ، این مقاله حاوی این واقعیت بود که میزان اشتغال افراد دارای معلولیت بسیار کمتر از میانگین کشوری ، متوسط ​​درآمد ماهانه در مقایسه با درآمد ملی خانوارها بسیار کم و تفاوت در بین معلولان در تحصیلات. اگرچه این مدرسه شبانه به محلی برای آموزش افراد دارای معلولیت و کانال ارتباطی با مردم تبدیل شده است ، اما دولت و مقامات محلی پشتیبانی بسیار کمی از آنها انجام داده اند. سپس ، پس از 10 سال ، چگونه فاصله آموزشی بین افراد دارای معلولیت و افراد دارای معلولیت تغییر کرده است؟

[오래 전 ‘이날’]    آوریل 20

طبق آماری از موسسه بهداشت و امور اجتماعی کره که در مقاله ای در کیونگ یانگ شینمون در سال 2018 منتشر شد ، 55.6٪ از زنان دارای معلولیت تا سال 2017 آموزش ابتدایی را دیده اند. 24.5٪ از مردان معلول در دوره دبستان آموزش دیده اند. در مقایسه با افراد معلول ، مردان معلول تمایل به تحصیلات کمتر از ابتدایی دارند ، اما زنان دارای معلولیت تفاوت آموزشی جدی تری دارند. براساس اطلاعات موسسه بهداشت و امور اجتماعی ، بالاترین سطح تحصیلات زنان معلول ، اتمام دوره ابتدایی 5/36 درصد و به دنبال آن تحصیلات متوسطه 5/20 درصد ، بدون مدرسه 19/1 درصد ، پایان دوره متوسطه دوم است. 14 ، 5٪ و فارغ التحصیلی دانشگاه 9.0٪. سهم مردان معلول که از دانشگاه یا بالاتر فارغ التحصیل شده اند 19.7٪ است.

بو سا یون ، محققی که گزارشی حاوی این اطلاعات را نوشت ، گفت: “زنان معلول در شرایط سخت تری نسبت به مردان دارای معلولیت در زمینه های عمومی زندگی مانند تحصیلات ، ازدواج و اشتغال به سر می برند.” “جامعه کره هنوز برای تأمین حق تحصیل برای افراد معلول راهی طولانی در پیش دارد.

ما آخرین مقاله راجع به صدای معلم جئونگ-گو شیم از Nodeulyahak را که 10 سال پیش در مقاله ای در Kyunghyang Shinmun منتشر شد ، به پایان می رسانیم. معلم سیم گفت ، “برنامه های آموزش معلولیت نیز مهم است ، اما هزینه های عملیاتی وسایل نقلیه در محل و نگهداری راحت تر از آنها ضروری است.”

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyangi را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *