اکتبر 17, 2021

[오래 전 ‘이날’]ستون فقرات هونام ، بیل اول

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’]ستون فقرات هونام ، بیل اول

تغییر دادن2021-02-27 00:02مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-02-27 00:00

این بخشی است که گزارش های Kyunghyang Shinmun در همان روز از سال 1961 تا 2011 هر 10 سال مورد بررسی قرار می گیرد. روزانه به روز کنید.

تقاطع پیونگ تائک در بزرگراه West Coast.  خبرنگار کیم کی نام

تقاطع پیونگ تائک در بزرگراه West Coast. خبرنگار کیم کی نام

■ ساخت بزرگراه West Coast Express در 27 فوریه 1991 آغاز شد.

آیا بزرگراه ساحل غربی را رانندگی کردید؟ این بزرگراهی به طول 340.8 کیلومتر است که از سئول آغاز می شود و از طریق انسان در استان گیونگی به دانگجین در چونام ، گونسان در یونبوک و موان در یئونام می رسد. پل با شکوه 7.3 کیلومتری Seohae ، که پنتاک ، گیونگی و دانژین ، چونام را به هم متصل می کند ، همچنین یکی از جاذبه های گردشگری معروف است. بزرگراه West Coast بعد از بزرگراه Gyeongbu و بزرگراه Jungang سومین جاده طولانی کره محسوب می شود.

سی سال پیش ، آن روزی بود که بزرگراه ساحل غربی اولین بیل خود را باز کرد. بیایید برخی از مقالات روزنامه کیونگ یانگ را در آن زمان منتقل کنیم

کیونگ یانگ شینمون در 27 فوریه 1991.

کیونگ یانگ شینمون در 27 فوریه 1991.

بزرگراه 353 کیلومتری West Coast که اینچئون و Mokpo را به هم متصل می کند ، در تاریخ 27 ام در سایت Hakik-dong ، اینچئون در 27th ، زمین گیر شد و کار ساخت آن به طور جدی آغاز شد. بزرگراه ساحل غربی که از طریق اینچئون-دانژین و گونسان یونگ وانگ به موکپو متصل می شود ، یک جاده 4-6 باریکی است و کل سرمایه گذاری آن 2991.4 میلیارد KRW است و پیش بینی می شود تا سال 2001 تکمیل شود.

یک پروژه بزرگ که هزینه آن نزدیک به 3 تریلیون بوی بد است. ساخت و ساز اول با تکمیل پنج بخش آغاز شد: Incheon-Ansan ، Anjung (Pyeongtaek) -Danjin ، Seochon-Gunsan و Muan-Mokpo تا سال 1996. ساخت بخش IC Incheon-Ansan و Mokpo قبلاً آغاز شده بود.

در طول مراسم حفاری ، رئیس جمهور ته ته وو گفت ، “ساحل غربی اینچئون و موکپو را به مدت سه ساعت به هم متصل می کند و به یک شریان مرفه تبدیل می شود که منطقه غربی کشور را کامل می کند.” ما باید در روز ، وقتی که بزرگراه West Coast از اینچئون تا پیونگ یانگ و سینویجو کشیده شده و به مانجو متصل می شود.

کیونگ یانگ شینمون در 27 فوریه 1991.

کیونگ یانگ شینمون در 27 فوریه 1991.

آقای نو گفت: “در مجموع 22.3 تریلیون سرمایه گذاری در منطقه ساحل غربی تا سال 2001 انجام شده است. این سرمایه گذاری منجر به ارتقا 126 پروژه توسعه ، از جمله بزرگراه ها می شود. علاوه بر چهار بزرگراه ، ما قصد داریم تا اوایل سال 2000 ده بزرگراه دیگر نیز بسازیم. “

بزرگراه ساحل غربی نقش مهمی در منطقه کند رشد کند هونام داشت. شرکت Express Express Corporation گفت: “ساحل غربی در محور موجود توسعه اقتصادی قرار ندارد ، بنابراین وضعیت توسعه آن کمتر از محور Gyeongbu است. این بنا متناسب با نیاز به توسعه محور ساحل غربی ساخته شده است ، زیرا از نظر جغرافیایی موقعیت مناسبی برای مبادله با کشورهای خارجی و توسعه بنادر و مجتمع های صنعتی دارد. “

همانطور که توسط شرکت Korea Expressway Corporation توضیح داده شده است ، بزرگراه West Coast Open افتتاح شده است و دسترسی به منابع گردشگری ساحلی مانند پارک ملی ساحل Taean و پارک ملی Peninsula Byeonsan را بهبود می بخشد. جاده ها همچنین سهم بسزایی در حمل و نقل کالا به مجتمع های صنعتی و صنعتی در امتداد ساحل غربی داشته اند. تمام بخشهای بزرگراه Seohaean در دسامبر سال 2001 افتتاح شد ، زمانی که ساخت و سازهای Songak-Dangjin ، Dangjin-Seocheon و Gunsan-Muan به پایان رسید.

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyangi را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *