اکتبر 17, 2021

[오래전 이날] “برای فروش نیست” … “عصر یخبندان” به دنیای رکوردها آمد

[ad_1]

[오래전 이날] “برای فروش نیست” … “عصر یخبندان” به دنیای رکوردها آمد

تغییر دادن2021-03-10 07:11مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-03-10 00:00

این بخشی است که گزارشات کیونگ یانگ شینمون را در هر روز 10 سال از 1961 تا 2011 مشاهده می کنید. روزانه به روز کنید.

10 10 مارس 1981<돌아와요 부산항에> و غیره. پس از رونق … ثبت جهانی منجمد

Hye-eun, който се появи в края на 70-те години и се превърна в безпрецедентен хит, <You Don't Know> (چپ) ، و چو یونگ پیل <Върнете се в пристанището в Бусан>“/></p>
<p>های یون ، که در اواخر دهه 70 ظاهر شد و به یک موفقیت بی سابقه تبدیل شد <당신은 모르실거야>(چپ) ، چو یونگ پیل <돌아와요 부산항에></p>
</p></div>
<p class=

در 10 مارس 1981 ، مقاله جالبی در بخش “مباحث سرگرمی” در Kyunghyang Shinmun ظاهر شد. <꽁꽁 언 레코드 경기, 풀릴 기약 없다>عنوان مقاله است.

گفته می شود که فروش عمده فروشان رکورددار در آن زمان در اوایل دهه 80 به طور چشمگیری هر سه ماهه کاهش می یابد و حتی شنیده می شود که “فروش امسال (در مقایسه با رونق 77-78) 10٪ است”. مانند سامسونگ ، Dauumsa ، یک عمده فروش در سراسر کشور ، شکایت کرد ، “(فروش) کمتر از نصف است.”

طبق این مقاله ، “اگر به تبلیغات روزنامه نگاه كنید ، تبلیغاتی كه می گوید خرده فروشان سودآور هستند رایج است و عمده فروشان واسطه ای كه با عمده فروشان بزرگ سر و كار داشته اند در حال افزایش هستند.” در یك زمان ، دو نفر از 13 سازنده ركورد ، S و H ، در آن زمان ورشکست شد و به حالت تعلیق درآمد ، بنابراین آه در این صنعت به سادگی “گریه” نبود.

[오래전 이날]

در این مقاله علت رکود در صنعت ضبط در اوایل دهه 1980 “جلوگیری از نسخه داخلی” توسط تولیدکنندگان بزرگ رکورد ذکر شده است.

اگر این روزها شرکت ضبط را به کلمات تغییر دهید ، می توانید به یک “آژانس سرگرمی” مانند SM ، Big Hit یا JYP تبدیل شوید. PD Maker مردی بود که به عنوان سردبیر مسئول کار می کرد ، متعلق به چنین آژانس بود و فعالانه خواننده پیدا می کرد و مفهوم آلبوم را تصمیم می گرفت.

در دهه 1970 ، برخی از تهیه کنندگان عمده ضبط آلبوم های برنامه ریزی شده را با خوانندگان انحصاری خود ، که همیشه ضرب و شتم بودند ، منتشر کردند و تهیه کنندگان ضبط آلبوم هایی مانند Giraseong را با رقابت منتشر کردند. یک نمونه معمول چو یونگ پیل بود <돌아와요 부산항에>، سوویانگ ها <아내에게 바치는 노래>، چوی هئون-ایوی <오동잎>، هی یون <당신은 모르실거야> و غیره. درست قبل از شروع حادثه حشیش ، جانگی لی ، اونوک چای و نامسئوک هان نیز نقش های برجسته ای داشتند.

По същия начин, една от песните, които водеха златната ера на звукозаписния пазар в края на 70-те години, Soo-young Ha <Song Dedicated to My Wife> (چپ) و هیون چوی <O Dong-nip>“/></p>
<p>به همین ترتیب ، یکی از آهنگ هایی که دوران طلایی بازار ضبط در اواخر دهه 1970 را رهبری می کند ، Suyoung Ha <아내에게 바치는 노래>(چپ) ، چوی هیون <오동잎></p>
</p></div>
<p class=

با این حال ، جو در سال 1980 تغییر کرد. از آگوست همان سال ، فعالیت های تجاری سازندگان PD ممنوع شده و تعداد ضبط هایی که محصولات ضبط کننده خود را تولید و برنامه ریزی می کنند ، به طور قابل توجهی کاهش یافته است. تهیه کنندگان ضبط تمایلی به قمار ندارند ، جایی که می توانند خوانندگان خود را پیدا کنند و آلبوم های خود را با مبلغ زیادی تهیه کنند ، زیرا آلبوم هایی که ایجاد کرده اند قابل فروش نیست. طبق مقاله 13 تولید کننده رکورد در آن زمان ، در اوایل سال 1981 ، فقط 5-6 شرکت ، کمتر از نیمی از آنها ، آلبوم های خود را با خوانندگان و بخش ادبیات خود تولید کردند.

این مقاله می گوید که سازندگان ضبط های غیرتولیدی “فقط بر روی آلبوم های دارای مجوز که نوارهای مهم خارجی ارزان را وارد و تولید می کنند ، متمرکز شده اند.” “توجه داشته باشید”. در نتیجه ، بازار ضبط های بدون “آهنگ های هیت” تابع بازی شد.

سوابق خرید در هنگام خرید غذا ، لباس و سرپناه که برای زندگی ضروری است ، در اولویت هستند. بنابراین ، سطح خرید سوابق به طور کلی به بازی کلی بستگی دارد. با این حال ، به وضوح عواملی وجود دارند که در خود اقتصاد رکورددار در مدیریت اقتصاد نقش دارند. این وجود آهنگ های محبوب است. این به این دلیل است که وقتی یک آهنگ مگا هیت منتشر می شود ، تحت تأثیر قرار می گیرد و درصد فروش سی دی های دیگر نیز افزایش می یابد.

یک نماینده فروش گفت: “بازدیدهای پراکنده نمی تواند تفاوت زیادی در جبران روند ایجاد کند. شرکت های ضبط کننده برای ارتقا the وضع موجود نیاز به تولید فعالانه آهنگ های خلاقانه دارند.

[오래전 이날]

مقاله ای که در ابتدای سال طرح ترسیمی را در بازار رکورد داخلی ترسیم کرد ، چگونه از سال 1981 بازار رکورد پیش رفته است؟ بازار ضبط داخلی بدنبال راه حلی برای “آهنگ هیت خارجی” است که “nodaji” است که تاکنون کشف نشده است. در کره ، آهنگ های محبوب به دلایل مختلف ، از جمله مقررات صنعت ، به تدریج در حال کاهش هستند ، اما آلبوم های تلفیقی و آلبوم های موفق خارج از کشور توسط خوانندگان افسانه ای مانند بیتلز ، مایکل جکسون و مدونا در حال پخش هستند.

در آن زمان ، این مقاله از “آلبوم های دارای مجوز که نسخه های اصلی ارزان خارجی را تکثیر می کند” انتقاد کرد ، اما ظهور “popkids” در کره به دلیل گسترش واردات داخلی آلبوم های خارجی بود. تا اوایل دهه 1970 ، فروش آلبوم های آلبوم های پاپ تنها یک دهم از آلبوم های محلی بود ، اما در سال 1981 نسبت فروش آهنگ های پاپ و آلبوم های موسیقی محلی به 6: 4 تغییر کرد و منجر به وارونه سازی شد.

در سال 1983 ، اولین وسیله ابتکاری برای ذخیره و گوش دادن به موسیقی متولد شد ، “CD” نامیده می شود ، و مرکز بازار ضبط در حدود 10 سال شروع به تغییر جدی از LP به کاست و CD می کند.

اخیراً ، به دلیل روند مفهوم یکپارچهسازی با سیستمعامل ، Oasis Records پس از 26 سال تولید LP را از سر گرفت و خواننده Baek Ye-rin سال گذشته یک آلبوم وینیل منتشر کرد و 15000 نسخه فروش کرد. آیا روزی می رسد که روزی بتوانم نسخه LP را دوباره در فروشگاه های آفلاین ضبط مشاهده کنم؟

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyang را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *