اکتبر 25, 2021

[오래전 그날] یک سوم از 20 سال مرگ جاده ای در اول ماه مه

[ad_1]

[오래전 그날] یک سوم از 20 سال مرگ جاده ای در اول ماه مه

تغییر دادن2021-05-01 02:23مروری بر زمان معرفی

ورود2021-05-01 00:00

این بخشی است که گزارشات کیونگ یانگ شینمون را در هر روز 10 سال از 1961 تا 2011 مشاهده می کنید. روزانه به روز کنید.

1 مه 2001 “حوادث امسال 31٪ کاهش یافته است”

بیست سال پیش ، در سال 2001 ، کیونگ یانگ شینمون مقاله ای تحت عنوان “تصادفات جاده ای امسال 31٪ کاهش یافته است” را منتشر کرد. مقاله این بود که تعداد کشته شدگان تصادفات جاده ای در 25 آوریل همان سال نسبت به سال قبل به طور قابل توجهی کاهش یافته است. بیایید مقاله را در این زمان به زیر منتقل کنیم.

[오래전 그날]    یک سوم از 20 سال مرگ جاده ای در اول ماه مه

امسال ، حوادث رانندگی به سرعت در حال کاهش است. آژانس پلیس ملی در تاریخ سی ام اعلام کرد که در نتیجه سرشماری موقت تصادفات جاده ای تا 25 ام سال جاری ، تعداد کل مرگ 2361 نفر بوده است که 26.9 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است (3230). تعداد تصادفات نیز با 30.6 درصد کاهش از 9303 مورد در این مدت در سال گذشته به 62،644 مورد در سال جاری کاهش یافته است.

بنابراین ، در صورت ادامه این روند ، پیش بینی می شود روند نزولی امسال بیشترین رشد را داشته باشد. سالی که بالاترین افت سالانه تاکنون داشته است 1997-1998 بوده است که حوادث 2.7٪ و مرگ و میر 21.9٪ کاهش داشته است. تصادفات جاده ای در کره از سال 1970 تا سال گذشته به طور متوسط ​​هر سال 7.1 و 4.1 درصد افزایش داشته است.

مرگ و میر جاده ای امسال به 25.2٪ در ژانویه ▲ 26.3 February در فوریه ▲ 23.6 in در مارس 32.7 ▲ در آوریل کاهش یافت. یک افسر پلیس گفت: “این حادثه به دلیل اراده قوی پلیس ، مانند گسترش تجهیزات اجرایی بدون سرنشین ، اجرای سیستم گزارش جبران خسارت (پس از 10 مارس) ، سرکوب کمربند ایمنی (پس از 2 آوریل) به شدت کاهش یافته است. ) و کاهش عدم قرار گرفتن در معرض (بعد از 20 آوریل). “و آن مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. به ویژه ، پلیس تأکید کرد ،” در صورت بارش شدید برف ، تعداد وسایل نقلیه به دلیل بارش برف سنگین کاهش می یابد و تصادفات کاهش می یابد ، اما کاهش مرگ و میر در ماه آوریل بسیار بالاتر از متوسط ​​است مهار کمربند ایمنی. “البته کاهش ترافیک شهری به دلیل رکود اقتصادی یکی از عوامل است.

[오래전 그날]    یک سوم از 20 سال مرگ جاده ای در اول ماه مه

همانطور که از مقاله 20 سال پیش مشاهده می کنید ، تعداد مرگ و میرهای جاده ای در آن زمان کره آنقدر زیاد بود که در کمتر از چهار ماه بیش از 2000 نفر جان خود را از دست دادند. آنقدر مرگ و میر در تصادفات جاده ای رخ داده است که تعداد 2336 نفر نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. براساس سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) ، فقط تا سال 2000 کره در هر 1 میلیون نفر بیش از 200 کشته در تصادفات جاده ای داشته است.

همانطور که در مقاله آمده است ، این یک افت بزرگ در سال 2001 بود و تا امروز نیز روند نزولی خود را ادامه داده است. در سال 2001 ، تعداد فوتی های تصادفات جاده ای 8097 گزارش شد و در سال 2002 به 7090 كاهش یافت. این كاهش قابل توجهی در مقایسه با 1998-2000 است ، كه تعداد مرگ و میر در سوانح جاده ای روند افزایشی را نشان می دهد. در سال 1998 ، تعداد مرگ و میرهای جاده ای در کره 9057 نفر بود و در سال 1999 به 9353 نفر و در سال 2000 به 10 236 نفر افزایش یافت.

از آن زمان تاکنون ، تعداد مرگ و میرهای جاده ای به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما کره از نظر مرگ و میر جاده ای به ازای هر 1 میلیون نفر ، همچنان در رتبه اول و دومین کشور در OECD قرار دارد. طبق آماری که در سال 2014 توسط OECD منتشر شد ، تا سال 2011 تعداد مرگ و میرهای ناشی از تصادفات جاده ای در کره به 105 نفر در هر میلیون نفر رسیده است. این دومین عدد بزرگ بعد از لهستان بود (109).

[오래전 그날]    یک سوم از 20 سال مرگ جاده ای در اول ماه مه

سپس ، تعداد کشته شدگان در تصادفات جاده ای کنونی چقدر است؟ تعداد کشته شدگان تصادفات جاده ای در سال گذشته ، که توسط آژانس پلیس ملی در ماه فوریه اعلام شد ، 3 هزار و 79 نفر بود که این رقم نسبت به 3 هزار و 349 نفر در سال 2019 ، در سال قبل ، 270 نفر کاهش داشته است. متوسط ​​تعداد مرگ و میر در تصادفات جاده ای در روز 4.4 است. در مقایسه با 20 سال پیش ، تعداد آنها به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، اما تعداد زیادی از مردم هنوز در تصادفات جاده ای بیهوده می میرند.

برای کاهش تعداد مرگ و میرهای جاده ای ، دولت حداکثر سرعت شهر را از هفدهم به 50 کیلومتر در ساعت محدود کرده است. وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل در پانزدهم اعلام کرد که تعداد مرگ و میر در تصادفات عابر پیاده در مناطقی که سیستم “Safe Speed ​​5030” ، که باعث کاهش حداکثر سرعت مرکز شهر و جاده ها می شود ، 37.5 درصد کاهش یافته است. به ترتیب 50 کیلومتر در ساعت و 30 کیلومتر در ساعت تعداد تصادفات عابر پیاده که به شدت آسیب دیده در چهار دروازه اصلی سئول 30 درصد کاهش یافته است.

برخی از منتقدان نگران ازدحام بودند ، اما تغییر کمی در زمان سفر نشان داده شده در آزمون رانندگی واقعی در پایتخت بود. مدت زمان سفر 12 شهر ، که حداکثر سرعت را در مرکز شهر به 50 کیلومتر در ساعت کاهش می دهد ، بر اساس متوسط ​​طول قطعه (13.4 کیلومتر) فقط حدود 2 دقیقه افزایش می یابد. در بوسان ، جایی که ازدحام در قیمت حمل و نقل عمومی به دلیل تراکم مورد مطالعه قرار گرفت ، عوارض قسمت میانی (8.45 کیلومتر) به طور متوسط ​​105 کسب شده افزایش یافت.

باید دید که سیستم 5030 در سومین هفته اجرای خود تا چه اندازه می تواند به کاهش تعداد مرگ و میر جاده ای کمک کند. هان سانگ جین ، محقق ارشد پژوهش در موسسه حمل و نقل کره ، مقاله را به عنوان آخرین بخش از کمک خود به کیونگ یانگ شینمون کامل خواهد کرد.

Sangjin Han همکار ارشد تحقیقات ، موسسه حمل و نقل کره

Sangjin Han محقق ارشد تحقیقات ، موسسه حمل و نقل کره

سیاست Safe Speed ​​5030 این سوال را به وجود می آورد که چه کسی جاده را در اختیار دارد. ماشین است؟ آیا او انسان است؟ با دانستن اینکه مردم در حال مرگ هستند ، نمی توانید این کار را فقط برای اتومبیل انجام دهید. این چیزی نیست که بخواهید به آن فکر کنید زیرا شخصی که توسط اتومبیل برخورد کرده بدشانس است یا اشتباه است. هرکسی که از ماشین پیاده شود پیاده می شود. مهم است که به یاد داشته باشیم که همه ما بدشانس هستیم یا می توانیم اشتباه کنیم.

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyangi را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)










[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *