اکتبر 17, 2021

تغییر رژیم های غذایی: روش هایی برای تشویق مصرف کنندگان در انگلیس برای تغذیه سالم و پایدارتر

[ad_1]

هدف از این گزارش ایجاد انگیزه و توانایی شرکت ها برای هدایت موفقیت آمیز رژیم غذایی مصرف کنندگان به سمت فرصت های سالم و پایدار است. تغییر رفتار مصرف کننده غالباً مستلزم اقدام مشترک و هماهنگ طیف وسیعی از ذینفعان مانند شرکتهای غذایی ، دولتها ، سازمانهای غیردولتی و دیگران است. با این حال ، معمولاً فقدان دیدگاه مشترک برای بخشهای مصرف کننده و موانع پذیرش وجود دارد که منجر به اقداماتی می شود که متناسب و مقیاس پذیر نیستند. برای غلبه بر این موانع ، ما تصمیم گرفتیم:

  • ایجاد درک مشترک از گزینه های مصرف کننده در مورد گزینه های غذایی سالم و پایدار که مربوط به همه ذینفعان است.
  • یک تصویر مشترک از عوامل ایجاد کننده رژیم غذایی و موانع مصرف ایجاد کنید.
  • در زمینه های خاص عمل (فردی و جمعی) به توافق برسید.

این دانش به ما امکان می دهد ائتلاف ها و اقداماتی را ایجاد کنیم که به شرکت ها امکان می دهد از جستجوی گزینه های غذایی سالم و پایدارتر پشتیبانی بهتری داشته باشند.

به پست مراجعه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *